Духи – це продукт, який не має полового поділу. І жінки, і чоловіки однаково люблять користуватися ароматами. За допомогою парфумів чоловік здатний розкрити свій характер, підкреслити сильні сторони та зачарувати будь-яку жінку. Асортимент ароматів для чоловіків також великий та різноманітний, як і для жінок. Однак у них зустрічається невелика відмінність у вигляді консервативності та стриманості.
Чоловічий парфум – який він?
Існує поділ ароматів на категорії, які показують наскільки стійкий аромат і який у ньому відсоток концентрації ароматичних речовин.
- Духи. Відрізняються найбільшим вміст аромамасел – 30-50%, мінімум спирту та води. Тому вони дуже економічні у використанні - достатньо лише кілька крапель, щоб створити хмару улюбленого аромату навколо себе. Продукт дуже стійкий, проте досить дорогий.
- Парфумована вода. До складу продуктів цієї категорії входить 15-20% ароматичного концентрату. На шкірі триматися протягом усього дня, можна використовувати як вечірній аромат або вибрати як повсякденний.
- Туалетна вода поступається за стійкістю та вмістом ароматичних речовин - 6-12%. Такі аромати дуже легкі, не мають шлейф і зазвичай мають освіжаючий характер.
- Одеколон. Найнестійкіша категорія. Його використовують як парфумерний засіб або як продукт до/після гоління.
Слід звернути увагу на те, що сезонність також важлива при використанні парфуму. Влітку слід використовувати легкі аромати. Наприклад, це можуть бути чоловічі парфуми на основі цитрусових, деревних, водяних або хвойних нот. Солодкі запахи будуть відчуватися важко та неприємно. Їх краще залишити на зимову пору року, коли вони не тільки радуватимуть нюх, а й нестимуть легкий зігрівальний ефект.
Чоловічі аромати Extract
Extract надає лише оригінальну продукцію. Ви можете замовити на нашому сайті аромат та точно не пошкодуєте про свій вибір. Приємним бонусом до улюбленого аромату буде оригінальний дизайн флакона, до виготовлення якого ми підходимо відповідально. Якісна чоловіча парфумерія - це запорука чудового зовнішнього вигляду та гарного настрою.